1. Терміни гарантії
1.1. Гарантійний термін на вітчизняне обладнання визначено заводом-виробником і вказано в документації, що додається до обладнання.
1.2. Гарантійний термін на імпортне обладнання становить 12 місяців з дня продажу.
2. Умови прийняття обладнання в гарантійний ремонт
2.1. Несправне обладнання повинно бути: в чистому вигляді; в повній комплектації (виключення становить обладнання, для якого передбачений ремонт і діагностика комплектуючих окремо); з копією накладної про продаж; по можливості, в заводській упаковці.
2.2. Всі претензії Клієнта повинні бути виражені в письмовому вигляді з описом послідовності дій, внаслідок яких було виявлено несправність обладнання або сталася втрата його працездатності.
3. Клієнт втрачає право на безкоштовне гарантійне обслуговування в наступних випадках:
3.1. При наявності слідів відкриття, або механічного пошкодження маркувальних табличок і наклейок, слідів їх переклеювання; потертостей, що призвели до неможливості прочитати серійний номер;
3.2. При внутрішніх або зовнішніх механічних та електромеханічних пошкодженнях обладнання (тріщини, відколи, вм'ятини, здуття елементів, сліди гару, кіптяви і т.п.);
3.3. При пошкодженнях, що виникли в результаті впливу стихії, пожежі, агресивних середовищ, високих температур; при пошкодженнях, що сталися з вини гризунів, комах, а також, внаслідок транспортування і неправильного зберігання;
3.4. При наявності всередині корпусу обладнання сторонніх предметів, незалежно від їх природи;
3.5. При внесенні будь-яких конструктивних змін, або при втраті працездатності обладнання в результаті втручання користувача в програмно-апаратну частину обладнання, що входить в комплект поставки;
3.6. При порушенні стандарту живлення мережі, або при використанні обладнання в позаштатному режимі;
3.7. При пошкодженні обладнання, що виник в процесі установки, монтажу або експлуатації. Типові випадки невідповідності правилам монтажу та експлуатації обладнання:
3.7.1. Відрізані штатні роз'єми, штекери, і інші комутаційні компоненти;
3.7.2. Переполюсовка при підключенні виходів пристрої;
3.7.3. Вихід з ладу від перевищеної напрузі живлення понад зазначеній в ТУ;
3.7.4. Вихід з ладу елементів приладу в результаті грози (електромагнітного імпульсу);
3.7.5. Фокусування об'єктива відеокамери знаходиться за межами фокусної відстані;
3.7.6. Візуальні пошкодження екрану монітора (тріщини, відколи, осипання люмінофора і т. П.);
3.7.7. Порушений вакуум кінескопа (при включенні лунає характерний тріск) і т.п.
4. Термін виконання гарантійного ремонту визначається характером несправності і наявністю комплектуючих.
5. Післягарантійний (платний) ремонт несправного обладнання, на яке є відповідна технічна документація і необхідні комплектуючі елементи, проводиться після погодження вартості та термінів ремонту між Клієнтом та Компанією в письмовому вигляді
6. Терміни зберігання відремонтованого обладнання Згідно з Правилами безкоштовне зберігання відремонтованого обладнання здійснюється протягом 10 днів. У разі отримання замовлення Клієнтом після закінчення 10 днів після призначеного терміну його виконання, зазначеного в договорі, Компанія має право стягнути
- якщо ремонт платний: пеню в розмірі 1 відсотка вартості послуги (роботи) за кожен день його зберігання, але не більше 50 відсотків вартості послуги (роботи).
- якщо ремонт гарантійний: 1 відсоток від вартості товару за кожний день його зберігання, але не більше 50 відсотків його вартості.
При цьому в разі неявки Клієнта за отриманням виготовленого за договором вироби Компанія має право після закінчення 6 місяців з дня, коли згідно з договором виріб повинен бути здано Клієнту, і наступного дворазового письмового попередження продати виріб в установленому порядку, а виручену суму зарахувати в рахунок усіх належних Компанії платежів.
7. Гарантія не поширюється на витратні матеріали (коннектора, кабель, з'єднувачі ...)